Robotyka
Młody konstruktor Wiek od 7 do 9 lat
Czego nauczamy:
- konstruowania robotów nieprogramowalnych na podstawie gotowych projektów,
- uruchamiania robotów,
- konstruowania robotów według własnych pomysłów,
- programowania bloczkowego,
- pisania bezwzrokowego na klawiaturze.
Cele kształcenia:
- dzieci rozwijają zmysł logicznego i kreatywnego rozwiązywania problemów,
- rozwijanie umiejętności czytania instrukcji,
- rozwijanie umiejętności działania w zespole,
- rozwijanie umiejętności kierowania małymi zespołami do rozwiązywania określonych problemów konstrukcyjnych,
- rozwijanie umiejętności rozumienia algorytmów i logicznego myślenia,
- rozwijanie umiejętności programowania i konstruowania,
- poznają zasady automatyki.
Konstruktor - programista Wiek od 10 do 12 lat
Czego nauczamy:
- konstruowania robotów programowalnych na podstawie gotowych projektów,
- uruchamiania robotów za pomocą oprogramowania natywnego i w Scratch,
- konstruowania robotów według własnych pomysłów i dowolnego programowania robotów według wcześniej zdefiniowanych funkcji robota,
- programowania bloczkowego na code.org i w Scratch,
- pisania bezwzrokowego na klawiaturze.
Cele kształcenia:
- dzieci rozwijają zmysł logicznego i kreatywnego rozwiązywania problemów,
- rozwijanie umiejętności czytania instrukcji,
- rozwijanie umiejętności działania w zespole,
- rozwijanie umiejętności kierowania małymi zespołami do rozwiązywania określonych problemów konstrukcyjnych,
- rozwijanie umiejętności rozumienia algorytmów i logicznego myślenia,
- rozwijanie umiejętności programowania robotów i konstruowania według własnych pomysłów,
- poznają zasady automatyki.
Programista Wiek od 13 do 15 lat
Czego nauczamy:
- programowania w języku C++ i Python oraz w językach bloczkowych,
- programowania strukturalnego i obiektowego w języku C++,
- stosowania algorytmów do rozwiązywania problemów programistycznych,
- stosowania odpowiedniego środowiska programistycznego,
- pisania bezwzrokowego na klawiaturze.
Cele kształcenia:
- dzieci rozwijają zmysł algorytmicznego rozwiązywania problemów,
- rozwijanie umiejętności logicznych i matematycznych,
- rozwijanie umiejętności posługiwania się językiem angielskim w praktyce,
- rozwijanie umiejętności kierowania małymi zespołami do rozwiązywania określonych problemów programistycznych,
- rozwijanie umiejętności tworzenia programów w zależności od otrzymanego problemu do rozwiązania.